اجراي طرح ملي " مسجد سينما " در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور

اجرای طرح ملی " مسجد سینما " در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور

تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۴۰۲
حجت الاسلام خداداده از اجراي طرح ملي «مسجد سينما» در راستاي ارائه خدمات فرهنگي هنري به بچه هاي مسجد خبر داد و گفت: ما براي بهره مندي اعضاي کانون ها از خدمات فرهنگي و هنري از تمام توان و ظرفيت هاي خود استفاده مي کنيم.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری کشور، حجت الاسلام خداداده با بیان این که طرح «مسجد سینما» در راستای رویکرد ارائه خدمات فرهنگی هنری به بچه های مسجد برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: ما برای بهره مندی اعضای کانون ها از خدمات فرهنگی و هنری از تمام توان و ظرفیت های خود استفاده می کنیم.

 

وی ضمن تاکید بر ضرورت هم افزایی بین نهادهای انقلابی در تحقق چرخه تولید و مصرف محصولات فرهنگی هنری گفت: این چرخه زمانی کامل و اثر بخش خواهد بود که از یک سو محصولات براساس ذائقه و نیاز مخاطب تولید شود و از سوی دیگر به سرعت و سادگی در اختیار مخاطب واقعی خود قرار گیرد.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانونهای مساجد افزود : به منظور اجرایی شدن این طرح، معاونت فرهنگی هنری این ستاد با مراکز اکران فیلم های انقلابی از جمله حوزه هنری انقلاب اسلامی، موسسه عمار یار و انجمن سینمای جوان، تفاهم نامه هایی داشته که نتیجه آن فراهم شدن امکان اکران فیلم در کانون ها فرهنگی هنری مساجد با تخفیف ویژه است.

 

حجت الاسلام خداداده در ادامه با اشاره به اهمیت تقویت شبکه کانون های فرهنگی هنری به ویژه در بخش هنری افزود: هر کانون فرهنگی هنری مسجد باید یک مرکز ترویج فرهنگ انقلابی با زبان هنر فاخر باشد.

 

یادآور می شود مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند به منظور شرکت در طرح" مسجد سینما " و اکران جدید‌ترین فیلم های انقلابی در مسجد خود از طریق سامانه بچه های مسجد درخواست خود را ثبت کنند تا هماهنگی های لازم دراین خصوص انجام شود.